GUIDE INFÖR JULEN

Sista dag för beställning för leverans innan jul?

Order som kommer in senast den 18 december kl. 12 kommer normalt att hinna levereras innan jul. 

Notera att det ibland kan förekomma störningar som ligger utanför vår kontroll, så lägg gärna din beställning i god tid.

Hur lång är leveranstiden?

Din order skickas från vårt lager samma dag eller nästkommande arbetsdag. Sedan tillkommer tid för transport på 1-2 arbetsdagar. Notera att det vid Black Friday och inför jul kan ta  längre tid p.g.a. att transportbolagen hanterar enorma volymer.

Har ni fri frakt?

Vi erbjuder fri frakt på alla order i Sverige över 500 kronor.

Vem betalar för eventuell returfrakt?

Kunden står för returfrakt till vårt lager i Nyköping.

Kan man ångra sitt köp?

Produkter inköpta efter den 15 november har ångerrätt fram till den 31 december så man har möjlighet att byta eller lämna tillbaka julklappar som inte blev rätt.

Ångrad produkt ska returneras i oförändrat och oanvänt skick och ligga i originalförpackning med tillhörande emballage. Du har rätt att öppna förpackningen och undersöka varan, men du får inte använda den. 

För att returnera en order ska du kontakta vår kundtjänst för att få ett returnummer. Du når oss på telefon +46 8 449 25 72 eller via e-post info@betterhockey.se

Returer skickas väl emballerade i ytterkartong till:
Better Hockey
c/o
Orio Logistics
Flättnaleden 1
611 45 Nyköping

Bifoga uppgifter om ditt namn, ordernummer, returnummer och orsak till retur.

kan man få sina paket inslagna?

Vi har tyvärr inte möjlighet att slå in dina varor. Tänk också på att de flesta av våra produkter levereras i kartonger med vår Better Hockey-logga och en beskrivning på vilken produkt paketet innehåller.