LEVERANSER & RETURER

Leveranstid

Din order levereras normalt inom 1-3 arbetsdagar om varan finns i lager.

Hämtas vårt lager

Du hämtar dina produkter på Tillverkarvägen 8 i Täby. Vi har öppet tisdag till fredag kl. 13-16. 

Varubrev

Mindre paket skickas som varubrev med PostNord och delas ut i din brevlåda. Du får ett SMS om att en sändning är på väg till dig. Om paketet inte går ned i din brevlåd så skickas paketet till närmaste ombud, som består av ca 2.000 oberoende små butiker eller stora kedjor i Sverige. Ombuden har oftast öppet från tidig morgon till sen kväll och på helger. Du får ett SMS med ett sändningsnummer när paketet finns på ditt utlämningsställe. Ta med detta sändningsnummer och din legitimation när du hämtar ditt paket.

My Pack

Skickas med PostNord till närmaste ombud där du själv hämtar ut din beställning. Du får ett SMS med sändningsnummer när paketet finns på utlämningsstället. Ta med detta sändningsnummer och din legitimation. Ombuden består av drygt 2.000 oberoende små butiker eller stora kedjor i Sverige och de har oftast öppet från tidig morgon till sen kväll och på helger. Om din beställning innehåller ett enskilt paket som väger över 20 kilo, så skickas paketet hem till dig med PostNord eller UPS.

Hemleverans

Din beställning skickas hem till dig med PostNord eller UPS.

Spåra paket

När vi skickat din order så får du ett mail med en länk så du kan följa ditt paket.

Fria returer

Vi har alltid fri returfrakt. Kontakta vår kundtjänst för att få en fraktsedel för returfrakten. Du når oss på telefon +46 (0)8 449 25 72 eller via mail info@betterhockey.se.

Returer skickas väl paketerade i ytterkartong till:
Better Hockey Sweden
Tillverkarvägen 8
187 66 Täby
Sverige
+46 (08) 449 25 72

Bifoga uppgifter om namn, ordernummer och orsak till retur.